söndag, december 03, 2006

20 timmars jobb

Det var meningen att jag skulle jobba 8-14 idag, men fick jobba till 18. Tio timmars jobb alltså, och lycklig som man ær så jobbar man i handelsbranschen och får då 100% på søndagar =)
Men jag ær aningen hungrig nu.. så jag ska inta Norges nationalmat - færdigpizza!

Imårrn ær det min tur att få øppna paket!

Gårdagen blev lugn, med film-tittning och matætning ungefær.
Jani, nå mer spænnande æn så hær har inte hænt i helgen!


Dagens norska ord:
Eske = kartong


Lite halvtrøtta søndagshælsningar
EMS

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad du jobbar! Härligt med pengar kan jag tänka! ;) Som storasyster (och dessutom sjuksriven...) måste jag dock förmana lite grann... se upp så du inte jobbar för mycket. Men jag tror nog att du klarar det! Du har ju så mycket energi över som du behöver bli av med (du vill inte säja lite till mig??)

Jag och Rogga var och åt hos moren och faren igår (som BOS redan berättat). Jag väntar fortfarande på att få höra hur "inspektionen" gick. De är ju i Gävle idag så jag får väl hålla mig tills i morgon. Då ska vi återigen åka till Leksand och få mat (man kan tro att vi inte är vuxna och måste födas för att överleva...), sen ska vi på yoga.

Jag hoppas du får ett roligt paket i morgon!

Stor kram! Längtar efter dig! Det ska bli roligt att du kommer hem till jul!!

Anonym sa...

A just de ja, Rogga hälsar självklart!! :)

(Han väntar också spänt på resultatet av inspektionen.)