torsdag, november 23, 2006

Strikk-klubb

Lite sen uppdatering denna dag eftersom jag har haft syjunta hela kvällen =)
Vi var väl på plats kl fem på caféet vi hade sett ut speciellt eftersom de hade soffor där. Halv elva gick vi därifrån! Hehe. Tessan fick till nästan en hel vante. Förstagångs-vant-stickare som hon är så var ju inte det dåligt.

Och imårrn är det fredag och då gör det inte så mkt att man lägger sig lite sent =) känns det som...


Nästa vecka börjar vi med söndagsöppet på jobbet! Full fart och massa galna jul-shoppare väntas..

Har fått klart för mig nu hur mina tentor ska göras i spanska. Det kommer nog lösa sig bra! Grejt att jag kan göra det härifrån Oslo tycker jag.


Dagens norska ord:
[Blöt-kake] = Tårta
Jag ska kanske börja skriva alla ord inom såna klamrar så kan ingen klaga på min stavning! hehe

Vi fick för övrigt blöt-kake till frukost idag på jobbet. Smaskens! Jag tog mig en ros dessutom... mohaha

Hej hej hej!

Inga kommentarer: