lördag, november 25, 2006

Julebord

Ledig helg. Jippie!

Idag blir min lägenhet utflyttad - så snällt så snällt.
Och det är julbord med Clas-butikerna här i Oslo. På Mortens Krog - en bra bit utanför stan. Det blir nog skoj!
Har faktiskt varit riktigt seriös och kvinnlig och fixat lösnaglar =) mohaha
OCH haft på spray-tan, ojojoj
Eva!!

Och ja, i övrigt har veckan flytit på fint.. dåligt med spanskaplugg bara. Men jag har ju haft stickjunta och annat viktigt för mig!
Men snart är spanskan klar och jag hoppas hoppas hoppas verkligen att det går vägen. Vore så skönt!
Så kan jag äntligen ansöka om min examen


Dagens norska ord:
Trenger = behöver

Trevlig helg!!

1 kommentar:

Sofia P sa...

Hej! :D

Hoppas att julbordet var kul! Pappa var oxå på julbord idag med insjö-clas. Kanske var Clas internationella julbordsdag ller nåt :P

Själv så har jag varit på IKEA och rännt hela dagen, det var roligt men dock så jobbigt då jag var där med en mamma som absolut var tvungen att prova alla soffor, stolar och fåtöljer i minst 5 minuter och sedan kommentera allt som har med tygmönstret eller kvalitén att göra. Jag överlevde! Tack o lov!

Ha det kanoners! KRAM!