fredag, november 17, 2006

Snabb vecka

Veckan har som vanligt gått fort och det är återigen FREDAG
Fast jag jobbar ju imårrn, så riktigt helg blir det ju inte idag.

Sitter just nu med spanskan. Ska försöka bli klar med veckans uppgift tänkte jag!

Vi har fått en nymodighet till kollektivet! En mikro - riktigt lysande
Nu kan man göra Oboy liksom =) Utan att behöva göra det på plattan menar jag. Haha, lat som man är

Undrar var årets julklapp blir. Ljudbok tippar Aftonbladet, men det tror inte jag. Jag tror det blir... nåt tekniskt. Kanske mp3 spelare? Eller har alla det redan kanske. Vi säljer extremt många stegräknare här, så det kanske blir en sån? =)
Well well

Jag ska nog återgå till mina studier istället för att skriva strunt här.

Dagens norksa ord:
Mikrobölgeovn = mikrovågsugn

So long

1 kommentar:

Erik sa...

Ja är imponerad av att du skriver varenda dag! Så duktig är inte jag! som du har märkt... =) ha det bra! kram