onsdag, november 15, 2006

GUNDE

Gunde är definitivt en av mina favoriter. Tillsammans med Martin Timell. Och vet ni vad - idag var Gunde gäst på något slags program á la Luuk eller så, på norsk TV!!! Gissa om jag blev lycklig.
Han hade ju en massa idéer för sig när han höll på som värst. T.ex. tyckte han att han ville spara in tid på saker som tog onödigt mycket av hans tid.. så han hade kommit på ett sätt att torka sig efter att han duschat som var väldigt effektivt - och det fick han visa. Haha han är för bra Gunde!


Ja, det var ju dagens höjdpunkt, så jag vet inte vad jag mer ska berätta för er =)

Vi ska ha paket-kalender här i kollektivet. Så kul!! Man köper två paket till varje person, och så får man öppna paket var 4'e dag.. lysande va!


BOS - du är för kul. Bra historier också! Och du - du vet ju inte hur den här musiken låter! =) Du ska få höra nästa gång jag är hem! Du får hälsa "du-vet-vem" när du är på Solvalla då


Dagens norska ord:
Vorspill = förfest (det uttalas väldigt tyskt, såsom [får-schpill] ungefär =)

Howdie how Heidi

Inga kommentarer: