lördag, november 18, 2006

Tarkan

Eller vad är det han heter, han afghanistaniern.. med filmen
Well, jag ska se den filmen ikväll iaf är det tänkt..! Har inte så värst höga förväntningar, vet inte så mycket om honom, men jag har hört att han ska vara rätt otrevlig så jag kommer säkert tycka att den är jobbig =) Men vi får la se!


Jobbelördag idag och matchsöndag imårrn. Ska bli skoj med match! Som vanligt =)


Borat heter han ja!


Nä nu lär jag kila vidare till mitt deilige jobb

Dagens norska ord:
Nachspill = efterfest (med samma tyska uttal här)

HEJDÅÅÅÅÅ!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Gissa vad vi tagit itu med idag. STÄDA DATARUMMET! Dammråttor sen många år tillbaks bakom böckerna! Det blev en stor skillnad på doften här inne! Nå, nu var det ju inte så roligt att vi blev klara idag. Men i morrn kanske!Dessutom har far fått sladdarna under bättre kontroll , så nu är det rent under bokhyllan. Istället har "härvan" flyttats till platsen under skrivaren. Men där "stör" den inte lika mycket! Annas hylla står än så länge i hallen. Den ska vidare till Falun i helgen tänkte vi.Far är ute med jobbet i kväll och firar en 50-åring och en 40-åring med att bowla och äta i Rättvik. Själv hoppas jag kunna hålla mig vaken till 20.00. Då ska jag se " På spåret". Det är kul tycker jag.I morgon ska jag till Insjön och prova min nya dräktkjol och mitt nya förklä. Han ska få mer att göra. Jag vill gärna ha ett par halvhandskar. Jag hoppas han kan hjälpa mig med det.
Länge sen jag skickade en norgehistoria.
Vad hände med norrmannen som kastade sig ner på golvet?



Han missade!

Varför misslyckades norrmannen när han skulle baka en födelsedagstårta?



Stearinljusen smälte i ugnen.
Fler histortier en annan gång. Ha det bra på bio!
KRAM från mamma