tisdag, november 07, 2006

Ensam i kollektivet

Man kan tro att man aldrig ska få vara själv när man bor i ett kollektiv - men det får man faktiskt ibland! Och det är ju trevligt emellanåt. Men såklart är det minst lika trevligt när det är folk här...


Hockeytime idag igen. Nu var det ett tag sen känns det som - ska bli kul. Utrustningen kommer vara lite väl torr dock =)

Nu har jag bokat buss hem till helgen också. KUL
måste kolla upp när HAIKEN spelar match i helgen! Vore kul att heja lite

Vi har fått uppsatt julgranar i butiken nu, och julpyntet kom fram till försäljning idag!! Faktiskt väldigt mysigt tycker jag. Jag ska köpa en fin stjärn-slinga att ha i fönstret =) lite julmys måste man ju ha, även fast jag är lite halv-anti vad gäller för mycket julpynt annars.

Och imårrn hoppas jag det blir hockey-tittande på Harrys här!!! Heja LEKSAND

Dagens svorska ord:
Tallefjant = ekorre

Morsning korsning

2 kommentarer:

Erik sa...

haha ja trodde tallefjant va ett sånt där skoj ord som guleböj. eller heter banan guleböj och haj kämpetorsk?

Evesie sa...

det är det.. det var därför jag skrev dagens SVORSKA ord =)