söndag, oktober 01, 2006

Sol idag!

Idag sprack det upp och solen sken över Oslo! Så vi drog upp till Holmenkollen och kikade lite - och åkte skid-simulator =) rätt skoj
Sen gjorde vi ett nytt försök på vigelandsparken, Riktigt fint!! Och mycket folk, det var trevligt. Undrar bara hur den där Vigeland hunnit med alla skulpturer. måste nog kolla upp om han gjort alla själv =)


Så återigen är det spanska-dags så här på söndagen, pust. Det blir nog tufft idag


Igår blev det iallafall mat på mongolisk restaurang, sen såg vi "Click". Och för er som inte har sett den - ni behöver inte se den på bio. Den var kul och trevlig, men mer en hyrfilm kanske

Sen spelade vi biljard på ett schyssst och trevligt ställe! Det var skoj, och jag vann nästan en gång, och det var ju bra!


Jag tänkte försöka lägga in blite bilder, får se hur det går... wish me luck

tar dagens norska ord, så det är gjort:
Krull-alfa = snabel-a

Hei hooow

6 kommentarer:

Martin sa...

Heter det inte alfakrull???

Evesie sa...

Jadu, det vet nog kanske du bättre än mig.. jag reserverar mig för eventuella förändringar i mina norska ord =)

Anonym sa...

Kunde T fixa skype??

Dagens "Norsk":

Värför är norska pannkakor så hårda??

Äggen är inte skalade!!

Evesie sa...

NEJ jag glömde be han kolla på det!! s nu måst ejag göra ett ordentligt ryck själv. Vad är BIOSEN för nånting?!?!?!

Evesie sa...

bra historia igen förresten!

Anonym sa...

Vart kan man hitta det underbara pålägget Nötte? :) Letat efter det i år!