tisdag, oktober 03, 2006

Hockey igen!

Hockeyträning idag kl. 21.00!
Som tur var var det en som ville byta skift med mig på jobbet - så att jag kan gå på träningen =) Det blir skojsigt.


Håller faktiskt på för fullt med spanskan nu - väldigt förutseende va! Men det var rätt mkt denna vecka, så det vill nog till.


Det finns världens godaste pålägg här - "Nötte"
Det innehåller i princip bara valnötter och socker. MUMS! som nutella typ, fast utan choklad. Väldigt nyttigt =)


I övrigt vet jag inte vad jag ska berätta för er, det har regnat ett tag här ni i Oslo.. och det är lite småruggigt inomhus också.

Ja, just ja. Bilderna..! Men de kommer så småningom.. hehe

Idag har jag köpt en innebandyklubba! Härliga tider, så nu är jag nästan proffs



Dagens norska ord:
Kölle - Klubba (som hockeykölle och innebandykölle)

HEJDÅ

2 kommentarer:

Anonym sa...

häj häj! Kul att höra att du nöter med spanskan! Det är bra! Bra att det är skoj med hockeyn också! Saknar dig!!
Kram kram!!

Martin sa...

Kölle kan också betyda något annat på norska..varning!!! :)