söndag, oktober 15, 2006

Söndagsvinst utan Eve

Match idag - men jag fick inte vara med!!! Väldigt tråkigt. Vi vann med 18-0
Men de har bett om att få snabb behandling i mitt ärende, så jag ska vara klar till nästa match iaf - om två veckor.

Å lönningspilsen igår var trevlig! Men man måste vara tydlig och bestämd om man inte ska bli supen under bordet...! Tur jag var det. Tydlig om bestämd alltså
Men det var najs! Men det är lite o-praktiskt att de stänger så sent, uteställena. Hemma är man van att de stänger två, och då går man hem. Men här har de öppet alldeles för länge =) Det är liksom ingen som tänder lysena och stänger av musiken kl 2.. så då blir man jussom kvar


Idag har jag, med kartan i högsta hugg, promenerat till ishallen. Det var en fin och trevlig väg!!! och det tog ca 20 min, så det är ju eg. en perfekt promme till träningen. Man kanske rentutav skulle kunna jogga till träningen nån dag. Oj så bra


Nästa helg smäller det alltså. Inflyttningsfest. Inbjudan står fortfarande kvar för intresserade! Det blir nog kul. Vi håller för fullt på och pyntar lägenheten. Nu har vi även en matta i hallen!

Glömde det norska ordet sist såg jag. får väl dra till med två ord då:
teppe = matta

kjipt = tråkigt (man kan också säga kjedligt)


Hej så länge!

Inga kommentarer: