måndag, oktober 16, 2006

qué pasa en tu casa

Innebandykamp idag igen. Vi vann!! Väldigt kul. jag tror jag fick en assist till och med =)


För övrigt har jag börjat sticka ett par lovikka-vantar. Men garnet kommer inte räcka, så jag måste hitta på nån lösning på det! De hade inte lovikka-garn i den garn-affär jag var in på idag.. well well


jag har kommit på att jag nog ska försöka boka klipptid tills jag kommer hem nästa gång! Det börjar likna djungel i huvvet på mig nu.


SNART kan jag beställa VISA-kort. Allt tar en evinnerlig tid.. men det blir nog bra i slutändan iaf.


Förresten fyller Anne i kollektivet år imårrn! Vi borde hitta på nåt kul. Men å andra sidan fyllde Espen nyss år och han fick inget. Hm... vi får kanske hitta på nåt till han också =)

Ja det verkar inte finnas så mycket intressant att skriva idag..!
Men ni ska få ett norskt ord iaf:

Potetgull = chips

So long!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg beklager E. men etter videoanalyse av kampen fant vi ut at du var poengløs denne kampen og. Uansett bra innsats. Snart kommer poengene.

Sofia P sa...

Eva! LOVA att inte klippa dig så mycket som du snackade om! Haha.. När kommer du hem förresten? Det börjar bli jobbigt att leva utan mina Carola skivor, jag måste nästan börja röka för att få något annat att bli beroende av. Potetgull var oxå ett väldans bra ord! Ha det kanon! KRAM!/Lebfjord!