lördag, oktober 14, 2006

Höj

Vad jag skrattar åt era inlägg mamma och far! Ni är så roliga. Den var bra med Enok far! =) den gjorde sig riktigt bra skriven också må jag säga. Jag förstår också att du har det tugnt. För det första en slitsam älgjakt, och för det andra - en riktig karl-förkylning!!! Stackars dig. Mamma, du får ta hand om honom, stackaren =)
(Du hade visst rätt i din älg-jakts-teori Anna =) )

Det där oops-inlägget var ett litet misstag.. försökte med nånting som inte lyckades. Jag tror (trodde) ju själv att jag är lite haj på datorer, men det var visst en illusion.

Ikväll är det lönningspils igen, men det blir som sagt en lugn kväll för mig. Alltså jag ska dit, men det blir lugnt


Min snälla klubb sponsrar mig med mer än vad jag trodde.. men en och annan tusing blir det allt, men ändå! Jag måste vara väldigt åtråvärd trots allt!
Och ja BOS - traktamente får jag sen.. efter att jag betalat transfer. Haha.. då börjar dollarna ticka in förstår du. Om du vill bli min manager kan du få en liten procent.. men då måste du fixa klubbor och så till mig! =)


Idag har det varit en segar-dag här hemma. Med plugg och segeri.. så jag är inte helt upplagd för en utekväll, men det blir nog trevligt trots allt

Men då är det väl dags att plattar håret och allt sånt där annat trams man måste stå i när man ska ut

lycka till med älgarna där hemma på den stora båtens väg.
Ni andra får också ha en fortsatt trevlig helg!!


//EMS

Inga kommentarer: