tisdag, oktober 17, 2006

Hej hå

har precis varit och tränat. En riktig piss-träning om man får säga så =) Ingen energi alls... men men. Blir bättre nästa gång får man hoppas.

I övrigt har dagen varit bra. Bra jobbdag - till skillnad från igår.. =) Vissa dagar har man bara inte ett rätt helt enkelt, och alla frågor man får är såna man inte har en aning om. Typiskt det där



Idag har vi pyntat väldigt fint i stuan!!! Ni måste komma och titta =)
Det är riktigt.. kollektivigt kanske man ska säga. Vi har klippt ut färgglada bokstäver och skrivit "Jo mera vi er sammen, er sammen, er sammen..." på ena väggen, och på den andra har vi skrivit två olika drinkar, på två olika typ såna tunna målardukar. Och på en tredje målarduk har vi skrivit upp reglerna till ett dricka-spel. Bra tema inför festen iaf! Och så har vi ju då en badrumsmatta som ser ut som en fisk på en tredje vägg, samt "Skriet" av munch på den fjärde! Det är väääldigt fint
jag får lägga ut lite bilder så ska ni få se


Bör nog sussa kudden nu jag... ska nog bara gå in och glutta i fina stuan först =)


Dagens norska ord:
Lommelärke = fickplunta

Howdie how

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tallefjant! Kanske kan vara ditt nästa ord(ekorre).
Hej Evsie.
Kul att läsa din blogg. Tradigt modern kulla... Också skönt att höra att du trivs och mår bra.
Hoppas man hinner besöka dig och se alla fina "bonader" innan du flyttar hem igen. För det ska du väl? Nån gång? Du får bo i vår soffa!?
Må gott!
Puss å kram
Brucie

Evesie sa...

Haha! Ja tallefjant får jag ta med =) Det hade jag faktiskt inte hört förut, innan jag kom hit - men en jag jobbar med berättade om det ordet =) han tyckte det var kul.. ja visst är det tradigt modernt med blogg. Lite ego-trippat sådär också. Men men. Klart ni ska komma och hälsa på! Då blir jag hel-glad. och tack för soff-erbjudandet föresten, jag ska seriöst tänka över det =) Stor kram och hälsa din goa kvinna =)