onsdag, oktober 04, 2006

Lite bilder








Nu hamnade allt i fel ordning, men det gør nog inget. Jag børjar nederst, så blir det i rætt tidføljd!

Mitt lilla rum ser ni neders... litet och mysigt!

Efter det ær det Johanna som var på besøk hær ca min andra helg hær. Tyværr så førsvann ju korten från min kamera på det vi var ute på!! Men jag fick ett kort på henne iaf =)

Sen var det Sofia som var på besøk - hær ær vi vid slottet, i ænden på Karl-Johan-gatan.

Och så har också Ted varit på besøk. Det var så hær bra paraplyet fungerade =) Vi var i Vigelandsparken hær - i størtregn, så vi tog oss dit igen,

och dærifrån ær næsta bild. Massvis av hæftiga statyer!!

Till slut en bild på Holmenkollen.

Jag får återkomma med fler bilder...

Nu ska jag snart ivæg och jobba, var på træning igår ja! Det var lika roligt denna gång.

Och i kollektivet ær det sig likt. Næstan - vi har nu fått konst i "stuan"!! Skriet - såklart =)

Dagens norska ord:

slurv = slarv

Inga kommentarer: