torsdag, oktober 19, 2006

HEJ!


Hej på er!
Har precis slutat jobbet, och tænkte att jag skulle lægga upp lite bilder.
Får se om de kommer i rætt ordning denna gång =)



Hær ær alltså den fina texten vi har på væggen

Och det hær ær då vi som bor i kollektivet -

Anne, Stine, Eva, Yngve och Espen!

OBSERVERA den fina fisken

Och så hallen med vykort som bård (bord?)

Ikvæll ska jag lyssna på en på jobbet som spelar i ett band! Blir nog kul.

Jag har blivit mindre mobilberoende hær! Det ær vældans bra =)

Och så børjar jag fatta språket hyfsat bra nu också, men såklart finns det en massa ord man inte fattar, men det kommer sig!

Så, då hørs vi

Dagens norska ord:

moro = kul

(har jag skrivit den førut)

Hade!

4 kommentarer:

Sofia P sa...

Wow! Det börjar bli riktigt snyggt nu! Och väldigt kollektivit! Dagens största nöje är att läsa din blogg! Fin tröja förresten :P Ha det så bra! Kramar/Lebfjord!

Anonym sa...

Hej hej, ja vad himmelens kul o fint ni har det... Dagens skolcitat fastfood... what do you like? "I like pizza with ananas [Änanaaas]" :) Ha det så bra! Ted

Anonym sa...

hej hej
va fint ni har fått de nu, måste komma å
hälsa på snart igen.
sköt om dej, så hörs vi snart å hälsa dom andra i ert kollektiv
många kramar johanna

Anonym sa...

HÄääääj EVA!!!

Mer bilder!!! Det är alltid festligt.. =) Va fint ni har gjort det!
När ska du hem nästa gång då? Har tyvärr ingen kassa för att komma å hälsa på nu.. men det skulle ju va grymt.. ;)
Ta hand om dig vännen min!
Pussar å kraaamar.....