onsdag, oktober 18, 2006

Gubbar

Jag har fått låna lite musik av en på jobbet! Det är kul. Jag är annars dålig på att hitta ny musik sådär.. så nu har jag en skiva med Radioheads, en med Razorlight och en med Elvis Costello. Väldigt poppigt alltihopa, men bra!! Kul kul.
Ett pinsamt erkännande, som man väl kanske inte ens borde erkänna... jag hade ingen aning om vem Elvis Costello var - bara hört namnet, men jag har nog trott att han är en sån där gammal ståfil från Johnny Cash's tid eller Elvis Presleys tid eller så. SÅ då var det pinsamma skrivet =)


Jag vill inte klaga på jobbet, för jag trivs väldigt bra där, MEN gubbar som tror att man inte kan nåt blir man heltokig på. Jag VET redan att det är mycket jag inte kan, men vissa saker kan jag faktiskt (tro't eller ej) men de nöjer sig inte förrän de får (samma) svar från en kille.
Ja, annars är jobbet trevligt! Med bra kollegor och allt
det blir julbord snart för hela Oslo City! Oslo City är köpcentret där Clas ligger. Det blir nog fett. Men jag ska iofs inte dit, men det blir nog fett ändå.
Men det blir julbord med Clas å! Säkert också helskoj!!


Och jag väntar fortfarande på lite fler norge-historier =)

Föresten, vi har i och med pyntningen av vår lägenhet fixat två do-böcker - toa-böcker alltså. En där man kan skriva hälsningar i, och en sån "dass-boken" - på Svenska! väldigt roligt.


Dagens norska ord är..... (trumvirvel):
Pen = snygg (man utalar det peeen med E som i Eva)

Hejdåååååååååå

1 kommentar:

Erik sa...

Ja trodde också att Elvis costello va en gubbe! kom på va filmen med det krångliga namnet hette iaf: taladega nights. Jätte bra!