torsdag, augusti 27, 2009

Clever

Det tog mig 4 månader att inse att Tele2 hade höjt samtalsavgifterna till Sverige på mitt abonnemang.
Eller inte ens det. Det var tack vare att Sofia skulle ha norskt mobilnummer som jag började gräva i det..
Kan man inte skicka det på SMS och fråga om man fortfarande är intresserad av abonnemanget?
Nope
Jag tyckte mina räkningar var lite väl höga här de senaste månaderna....
Så onödigt bara!

Men nu har jag bytt till ett svenske-abonnemang. Toppenmycket bättre. Superbra.

Projekt biff går ganska bra måste jag säga. Det gör gott för både kropp och själv och samvete.


Kvällens middag: Fiskfilé i grädde med banan och curry i ugnen och bandspaghetti till det. Mmmm

1 kommentar:

Sofia sa...

Tacktacktack Sofia för att du fått mig att inse att jag betalar så dyra mobilräkningar! Varsågod Eva! Det var så lite! ;)
Det blev union eller? Nu har jag beställt det i alla fall och det verkar kjempe greit!