torsdag, juli 16, 2009

Jäsa?

I förrgår försökte jag baka bullar. Men torrjästen var inte helt på min sida, så degen jäste inte över huvud taget.
Trist!
Ska ge det ett nytt försök... en annan gång.

Måndagen bjöd på heltrevligt besök av J & J. Det förgyller vardagen med såna besök en måndag :)

Gårdagen var inte helt fel heller med vänner på ballen och god mat. Skönt att kunna sitta ute hela kvällen.


Det känns som att sommaren redan är över. Vi har börjat planera för skidresor till vintern redan på jobbet..! Och ser fram emot vintern :)
Fast lite brunare vill man väl bli innan förbleknings-perioden sätter igång


För den som var bekymrad över min bröllopsklädångest, så har det ordnat sig nu. Gött!

2 kommentarer:

Jenka sa...

Fan va seriös du är, bullar å så. Heja Eva. Känner oxå att sommaren rusar förbi, men idag firar jag in min semester, jiiihoo. HELA morgondagen är ledig, man ska vara glad för det lilla.

Evesie sa...

Ja, det skulle bli många vuxenpoäng där, men det blev väl minuspoäng istället eftersom jag inte lyckades få dom att jäsa :)

Härligt! Njut den långa semester. Man får ta vara på det som är :)