söndag, november 02, 2008

Spers-Britta

Spers-Britta har släppt nytt album. Löp och köp!


OBS. Detta är ganska ointressant:
Jag har lite beslutsångest angående min frisyr. Den är på utväxning just nu, men det tar ju sån tid! Och kort hår är skönt och praktiskt. Val och beslut, val och beslut.
Jag inser också att jag titt som tätt gått runt med en rejäl hockeyfrilla när jag ser på gamla bilder. Misslyckade kombinationer mellan långt och kort hår. Jag som egentligen inte har något emot hockeyfrillor. Men det finns några dåliga exempel.


Mellanlångt. Slav under plattången. För annars!:


Den galna manen som lever sitt egna liv


Eller kort:



Ho-ho-ho-ho-ho-ho-hockeyfrilla. Värsta exemplet! Jag och Pavel Patera...




Gammal bild, men detta är ungefär nuläget. Under utväxt och hockeyfrillevarning.


Pust!
Kapa är den enklaste utvägen, men jag tror jag vill testa lite längre kalufs en stund.

Visst var det ganska ointressant?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men asså. Jag tycker du passar bra i både halvlångt och kort hår, men vad är grejen med hysterin kring plattången. Självlockar charmar! Eller? Jag skulle aldrig orka hålla på med plattång precis varje dag. Det håller ju inte. Nä, fram för natruligt krull! Så kan man ju plattånga vid special occations istället. Då blir det mycket roligare! Eller är det jag som är lat kanske? Jo, så är det nog... Kram!!

Anonym sa...

Som kille röstar jag i detta fallet på mellanlångt (med platt-tång)...

Är det inte bättre med "Den galna manen som lever sitt egna liv" än "den galna mannen som lever sitt eget liv".

http://grusochsnus.blogg.se/