fredag, oktober 31, 2008

Humor

Jag tror jag har supertur som jobbar med kollegor som har samma humor som jag. Det är underbart att skratta så mycket på jobbet som jag gör. Jag bättrar på skrattrynkorna för varje dag. Jag tyckte till och med att jag såg en liten skrattrynka här om dagen! Jippie

Jag tycker nog det är skillnad på mäns och kvinnors humor. Iallafall vad jag har stött på. De som har samma humor som jag är killar.

Förresten såg jag ett videoklipp på en hemsida till en viss sportklubb. Då slog det mig att jag tycker mig kunna generalisera den sportens utövares humor också. Torr och fattig :) Nu var jag fördomsfull. Och subjektiv
Men det är egenupplevda erfarenheter. Och subjektiv får man väl vara

För övrigt är det trevligt med mestadels manliga kollegor/vänner. Jag känner mig mer avslappnad då tror jag, har inte så många manliga vänner annars.

Vi håller en liten tumme för LIF i sista perioden nu!

1 kommentar:

T sa...

Hehe......ikke akkurat sjokkert ;)