onsdag, oktober 29, 2008

Imponerad

Jag tycker om att bli imponerad av andra.

Det behöver inte vara det stora, som att man kan göra en trippel-salto eller att man bestigit K2 8 gånger.

Någon gång kan det handla om att en person presterar något helt annat än vad jag hade förväntat mig.

Jag kan också bli imponerad av en persons personliga egenskaper. Som ledarskap, ärlighet blandat med sympati, inre styrkor osv.

Eller av en saks förmåga.

Men det är alltid lika härligt att bli imponerad av någon eller något. Det inspirerar och är upplyftande

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet att det är mig Eva syftar på, det har hon sagt, hem det är hemligt för att ni andra inte ska bli så besvikna. :)

Anonym sa...

Du måste läsa en bok som heter "vad gör alla superokända människor hela dagarna" av Fredrik Lindström! Kanonrolig!

Evesie sa...

Jaru Sofia, du kan ju imponera med ditt självförtroende iallafall! Haha, nejdå. Klart du imponerar.

Charles banals: Det ska jag då! Alla boktips tas emot :)