tisdag, juli 15, 2008

Hallelujah flera gånger om

Hallelujah 1
En liten nyckel som hör till lådorna i mitt skrivbord (fars skrivbord från när han var ung och lovande) (jo - han är fortfarande ung och lovande), den var hur som helst borta i min flyttpackning länge. Jag hade nästan gett upp hoppet när jag hittar den i den sista lilla påse jag packar upp, 1 månad efter inflyttning! Hallelujah


Hallelujah 2
Jag har äntligen lyckats synka min mobil mot datorn. Mobilen är ur fas just nu kan man säga - så det känns goodie att ha bilder och nummer på 2 ställen iallafall. Och så kan jag ta bilder och lägga upp här! Eftersån nån råkade ta med sig min kamera hem till sig :) Hallelujah


Hallelujah 3
Jag var ute och sprang idag. Hallelujah

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du hittat nyckeln??? Härligt!!! Det var på tin'. ;)
Kram!!