torsdag, april 17, 2008

Gäsp?

Idag har jag spelat Canasta med farmor och farfar
Varför är det knappt en endaste under 75 som kan Canasta? Det är ju det roligast kortspelet
Hur som helst. Farfar menade att jag nog var förslöad, eftersom jag gäspade.
Det har han nog rätt i. Och bannemig måste jag ju passa på att njuta av min slappa tillvaro just nu! Det är nu jag har semester.
Fast helt obruklig tycker jag inte att jag är. En släpkärra och en full bil tog jag till Ta Till Vara igår. Och lite ved har jag klyvt och travat idag

Dessutom tyckte farmor att jag var osmaklig faktiskt, när jag hade massa flyt och fick ut en massa kort! Det var kul tyckte jag (Eller hur, Martin?)


Dom här datumena:
2008-08-14 Strömsholm, Strömsholms Slott
2008-08-15 Gävle, Gasklockorna
2008-08-16 Huskvarna, Folkets Park
2008-08-22 Växjö, Amfium-Campus
2008-08-23 Linköping, Stångebro

så är Sofia Karlsson med på Vinterdäckets turné. Kan man verkligen missa det?
Svar: Mycket tveksamt


Det våras för våren!

1 kommentar:

Anonym sa...

Måste säga att det var en ytterst smakfull kommentar!