torsdag, mars 27, 2008

Leksand välkomnar

Som den bloggläsare jag är, uppstår ett I-landsproblem efter 2.5 månad på tur.
Jag måste spendera lång tid med att gå igenom de bloggar jag brukar läsa för att uppdatera mig

*** *** ***

Såg på Vad blir det för mat med Per Moberg ikväll för första gången. Han är ju hur kul som helst!! Klasshumor

*** *** ***

I sommar är det OS i Peking och min plan är att se all gymnastik jag kan. Helst spela in allt också. Men då krävs det att jag har en TV där jag befinner mig och någon form av inspelningsapparat. Och de senaste veckorna har jag övertygat mig själv om att jag inte ska ha någon TV i min nästa bostad.
Och var blir min nästa bostad? Den som det visste


Det är hur som helst ljuvligt att få äta grovt bröd med messmör och kaviar och äta fil och dricka kranvattnet och tvätta kläderna så att de blir rena. Och träffa den härliga familjen förstås!
Vi ska bowla på lördag
Jag tycker inte om att bowla
För jag är kass
Och jag är ännu sämre förlorare


So long!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hoppas innerligt att du inte har både messmör och kaviar på samma macka! Hur som helst, roligt att du kommit igång med bloggskrivandet igen, har varit två väldigt tråkiga månader!