söndag, januari 06, 2008

Gammal?

När börjar man tycka att Ingvar Oldsberg är kul?
Jag undrade ofta när jag var liten, när man skulle börja få vuxenhumor och skratta åt allt det där töntiga som vuxna skrattade åt.
Jag tror gränsen är näst intill osynlig och ganska hårfin
För ikväll har jag för det första tittat på reprisen av På Spåret, och jag älskar dessutom Ingvar Oldsbergs alla ordvitsar och skämt

Kanske det värsta av allt, är att jag inte tycker att det gör så mycket att jag tycker att det är kul


Men Café Norrköping vore väl höjden av vuxenhet
tur att det inte sänds längre
(OBS jag visste inte att det slutat gå. Kollade upp det. Så ni behöver inte tro att jag vet att inte inte går längre och saknar det)

Go kväll

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gött att du gillar göteborgshumor!

Anonym sa...

Eva, det vet vi väl alla att du är gammal! Du är ju allas vår pensionärs-Eva!