måndag, december 17, 2007

Spara VS kasta

Den sista veckan på mitt 1.5 års långa boende här i Oslo har börjat

Packningen är faktiskt igång, och jag försöker vara extra kritiskt granskande till varenda pryl, om jag faktiskt behöver den eller inte
2 påsar med kläder har jag iallafall gjort mig av med. En del av det har ärvts vidare, och en del går till UFF eller liknande


Undrar om jag ska sammanfatta min tid här i Norge kanske. Det känns kanske lite klyschigt. Men vore kanske kul!
Kommer i såfall senare i veckan

För övrigt är det galet mycket på jobb just nu! KUL
Men Rune gråter nästan för att lagret är så tomt.. stackars. Men det ska nog ordna sig :)

Dessutom är jag färdig med paketleks-klapparna. Hehe.. det var ju inte så tidigt som jag kanske hade trott.. men men, jag är nog inte sist iallafall!


Dagens norska ord:
Stilongs = långkalsonger



Morrn morrn

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Eva!!! Tänk att det redan gått ett o ett halvt år. Jul i Leksand och sen N.Z. Satana va rooligt! Saknar Dig. Hoppas Ni får en mysig jul! Ät gott!!! Kram, kram från Lissmyr!