tisdag, november 20, 2007

Njaaa

Ni hade båda rätt på titeln, Anna och Kristin - men artisten. Eller artisterna är inga mindre än Rednex! Den gamla slagdängan va


Idag anlände 2 st julskivor i brevlådan till mig! En med Oslo Gospel Choir och en med blandade svenska visartister. Jul i folkton heter den
Julmusik är härligt!


Jag har funderat över hur jag ska göra med min blogg när jag flyttar härifrån. Titeln är ju trots allt Eve of Sweden in Norway
Jag kan ju inte gärna byta titel på bloggen?!
Dessutom skulle ju det återkommande inslaget dagens norska ord att tappa ganska mycket av sin poäng.
Well, vi får se hur det blir!


Dagens norska ord:
Kjapp = snabb


Eve the Swede

1 kommentar:

Anonym sa...

Jul i folkton har jag också! Fy vilken härmapa du är Eva!

Kan du inte helt enkelt ha dagens svenska ord ett tag? För att sedan gå över till dagens engelska och dagens spanska eftersom du kommer resa runt så mycket? Eve from Sweden in New Zeeland and Eve from Sweden in Spain, är inte det fina namnförslag till bloggen? Haha... :)