söndag, november 18, 2007

Mums

Fondue var uuutsökt gott!
Dock är det ju så att man blir så mätt trots allt! Även fast man inte tycker att man äter så mycket. Mina feta såser bidrog nog ganska kraftigt till att man blev plötsligt proppmätt också. Men goda var dom :)

Kvällens höjdare stod Anna för. Eller det var fler höjdare. T.ex. när hon berättar om hennes familj och deras bravader. Men det roligaste var att hon ända tills för cirka 2 år sen har trott att Lena Ph's låt Dansa i neon, egentligen heter Dansa in i ån.
Mohaha



Jag tror att många inte är riktigt medvetna om vad de sprider för information om sig själva och andra på internet. Den här artikeln är intressant. Facebook blir som en tatuering vi ångrar, skrivs det bland annat i den artikeln. Det finns faktiskt stalkers och idioter överallt som kan få för sig att följa efter en viss person - utan egentlig anledning. Eller har andra avsikter med att få extra information om en person, som inte är officiellt annars.
Att skriva blogg om vad man gör med mera, är kanske inte smart alla gånger - men jag tänker ofta efter både en och två gånger vad jag skriver om. Och en del inlägg jag tänkt skriva har jag hoppat över på grund av detta.




Dagens norska ord:
Kjøtthue = pappskalle/ärthjärna. Typ :)



EMS

1 kommentar:

Erik sa...

tack, nu har jag nåt mer å skylla på när det börjar bli lite för långt mellan blogginläggen...