tisdag, oktober 09, 2007

Typiskt fruntimmer

Här har ni min nya bil.
Jag som alltid har tjatat om en Impreza. Först köper Johan sig en, och sen köper Anna sig en. Hello!! Ni gör ju det bara för att jäklas
Men nu minsann ska jag skaffa mig den nya cooooola imprezan! Sportversionen till och med!
(In your dreams tänker ni nu)
Japp - in my dreams. Men det händer faktiskt att drömmar slår in

Jag är usel när det gäller bilar. Pinsamt usel. När bror Johan börjar prata om motorer och bilar och vad det nu är han pratar om, bränsle-pumps-katalysatorer och förgasar-cylindrar och sånt ni vet, så får han en pratbbubbla ovanför huvudet där det står på grekiska - och jag kan faktiskt inte grekiska
Jag vet inte ens hur man fyller på olja i en bil tror jag.
Men jag vet var Mocambique ligger istället :)


Jag undrar var jag ska göra av mig själv nästa sommar. Några förslag?
Just nu känner jag mig ganska nöjd med att bo i en storstad.. det räckte med 1.5 år för mig.

Dagens norska ord:
Å sitte på = att få skjuts av någon
"Kan jeg sitte på med deg?"


Hej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet också var Mocambique ligger! Konstigt va? ;)Och den här gången har inte seterra hjälpt mig...

Anonym sa...

Om folk visste mindre om bilar kanske fler skulle åka buss i stället.... Det hade ju varit lysande! Så fram för ovetandet!

Anonym sa...

Veldig kul bil...sånn vil jeg også ha:) Også syns jeg du kan bli boende i Oslo da!!
P.s kjøpt Stieg Larsson i dag, takk:)