söndag, oktober 07, 2007

Åsikter

En sak som jag tycker är fånigt är den eviga censuren när det gäller vilket parti man röstar på. Vad 17 - det handlar ju bara om vilka grundvärderingar man har och vad man tycker om saker och ting i samhället och hur man vill att det ska fungera i Sverige. Vad är det som är så hemligt med det? Vi lever inte i krig eller riskerar att utsättas för spionage eller kanske tortyr om vi röstar på "fel" parti.

Så här får ni en fråga. Det är inte möjligt för mig att se vem som har röstat vad så ni behöver inte vara oroliga!


Vilket svenskt politiskt parti skulle du rösta på om det vore val idag?
Vänsterpartiet
Socialdemokraterna
Centerpartiet
Miljöpartiet
Folkpartiet
Kristdemokraterna
Moderaterna
Vet inte, är inte insatt
Det håller jag för mig själv
Annat parti
Free polls from Pollhost.com

//EMS


PS Jag skulle röstat på Socialdemokraterna DS

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt rätt! Jag håller med! Jag har alltid röstat på socialdemokraterna i riksdagsvalet och i ditt bloggval! ;)

Anonym sa...

Jag skulle lägga min röst på Miljöpartiet eller möjligtvis Socialdemokraterna (det gjorde jag i valet).