söndag, oktober 28, 2007

Regn på en söndag

Tänk den 2-sekunders lycka som infinner sig en gång om året då man vaknar upp den söndagen när man ska ha skruvat tillbaka klockan.. vilket man (jag) oftast inte gjort kvällen innan - och då inser att man faktiskt kan sova en timme extra! Lika lyckligt ögonblick varje år


Första jobbveckan efter projektet avklarad. Den gick fort. Som vanligt
Snart är det faktiskt jul
Just nu är det typiskt höst - löven har snart fallit av träden och det blir mörkt och man längtar efter snön och adventsstakarna som lyser upp i mörkret. Snart kommer det säkert vara mörkt när man går till jobbet när man har sen vakt

Och alldeles nyss har jag imponerat på mig själv - jag har satt på en brytare till min ljusslinga med stjärnor som jag har i fönstret
Den du BOS! Nu blev du stolt va! (Det skulle jag varit om jag var du)


Dagens norska ord:
Brilleslange = glasögonorm


Över och ut

Inga kommentarer: