måndag, augusti 06, 2007

Tebax

Semestern är avklarad och jag är tillbaka. Första dagen på jobbet idag. Helt OK!

Har haft en alldeles strålande och skön semester, med t.ex.
slappning
tandemcykling
bebis-med-mamma-besök :)
lite släktbesök
spelkvällar hemma
världens finaste BRÖLLOP!
sight-seeing kring Siljan med 2 norskor (och mamma) :)
Värmlands-besök
vän-träffar
spex-träning inklusive uppvisning :)
lite shopping
"norge-fika"
Nya Z-planering!
inlines
falu-middag

mm mm mm

Och snart är det dags för Clas-butik-byggning. Det blir nog spännande

Dagens norska ord:
Ferie = semester
Semester = termin
Termin = det datum då man beräknar föda barn om man är gravid

Hoj

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, men tandemcyklingen var väl ända bäst va?! Haha! Och sa har du ju sett Clas Ohlsons grav ocksa :)
Kram!

Evesie sa...

Jag tänkte skriva att jag sett hans grav - men det kändes liiiiite too much :)
Men OK, jag erkännner, det var en fantastisk upplevelse att se den

Anonym sa...

Najs att du är tillbaka med bloggen, synd dock att du inte är kvar i Dalom, tiden går så fort. Är besviken över min insats vid ditt besök.