lördag, augusti 11, 2007

Bröllop!!!

Ja - för 2 veckor sen gifte sig Anna och Johan, och här kommer lite bilder därifrån!


Morgonen den 28 juli - fortfarande ogifta =) Och ganska nervösa! (Eller väldigt)





Så här fint blev det efter 2 timmar hos frissan! Det är hårnålar med pärlor hon har i håret. Fint!





Jag fick också en ny fin frisyr - á la 50-tal. Passande till klänningen





Har ni sett en finare blivande brud?! Tror inte det va
Här blir hon sminkad i Insjön. Jag fick också lite hjälp - vilket var toppen för en så orutinerad sminkare som jag :)





Klar för giftemål! WOW säger jag bara





På väg in i kyrkan med spelmännen och kvinnan först





Leksands kyrka





De blev gifta!





Utanför kyrkan





Toastmadamme'n hälsar välkommen




Alla skulle ta kort på sig själva med en ram runt - så här är jag och Johanna!





Brudparet vid middagen





Gäster och brudpar





Brudvals!





Kvällens hit blev "Sprinkler-dansen" Man dansar som en vattenspridare
Hans kom även på en ny dans - "Röjsågen" Den var också grym!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är verkligen snygg Eva! Det ska bli ditt nya namn: Snygg-Eva.

Bruden var ochså väldigt fin såklart. Otroligt vacker! Jag vill också gifta mig!