tisdag, augusti 28, 2007

Biff

Ja - projekt biff fortsätter. Och idag skakar bröstmusklerna :)
Men det är riktigt kul alltså. Jag har ju alltid menat att gym-träning är så tråkigt.. men det är ju bara för att jag inte har haft nån kunskap... Men nu har jag en PT och är motiverad att bli Biff! hehe


Vi har börjat "malla" in varor nu. Det är kul - men svårt! Jag och Henrik kör hushållsavdelningen.. och det har väl minst sagt gått ganska trögt. Men vi ryckte (röck?) upp oss idag på eftermiddagen, så det var skönt! Blir nog en del övertid de här veckorna. Men dagarna går så fort, så det är lugnt.


Och så verkar hösten vara på väg snart... kyligare morgnar o.s.v. Men det är väl härligt det också


Dagens norska ord:
Varetekt = häkte

Över och ut

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det härligt att ha en PT! Alla borde ha en. Det borde finnas i någon slags hälsoplan för folket! Min är helt underbar! ;)

Kram!