torsdag, juni 21, 2007

Nyåpning

Idag har vi återinvigt butiken efter att vi har byggt om så vi fått massa mer plats. Eller iallafall verkar det som det.. lite mer kundvänligt :)
Trevligt iallafall, med kallskuret och så.

Och idag ska jag fixa till den växande kalufsen.. blir skönt!

Jag har kanske glömt att berätta om Bislett games? Det var himla trevligt iallafall! Friidrott är en riktigt bra publiksport tycker jag. Det händer något hela tiden.




Detta är alltså Bislett stadion, och på andra bilden ser man Kajsa längst till höger..


Och för övrigt så gick jag och pratade med en lagkompis på väg hem från träningen i tisdags, och vi konstaterade att det visas alldeles för lite gymnastik på TV. Och morgonen efter var det faktiskt ett reportage om Veronica Wagner på morgon-nyheterna! Inte illa.. Så då blev jag väldigt sugen på att åka till Peking nästa sommar och se på OS-gymnastik. Hade varit hur grymt som helst.


Dagens norska ord:
Fjerne = ta bort

Good-day

Inga kommentarer: