fredag, juni 01, 2007

Helg

Fredag igen!
Våren går alltid så fort tack vare alla helgdagar hit och dit..


Idag har 3 av oss i kollektivet varit uppe tidigt och varit på lite shopping och sen fikat. Det var duktigt av de andra två, och lite synd om dom när jag kom och väckte dom väldigt tidigt (klockan 10 :) )
Här använder man uttrycket A- och B-människa. Gör man det i Sverige också kanske? En A-människa är en morgonpigg och kvällstrött person iallafall, och en B-människa är det motsatta. Man har dock kommit fram här i Norge till att det faktiskt inte finns nån anledning till att man är det ena eller det andra - förutom lathet :) Men vad vet jag
Det var väldigt mysigt iallafall att vara ute tidigt i regnet allihopa

Och snart får jag besök av en hockey-tjej som kanske kan hjälpa mig lite med klänningen! Vore lysande.. hade varit fint att få den klar snart.. när var det jag började egentligen??? Längesen!


Gwen Stefani är otroligt cool, men jag börjar misstänka att hon har gjort bröstförstoring, eller är det bara för att hon ganska nyligen har fått barn?? Det vore bara så synd om hon gjort det - det minskar hennes coolhetsfaktor ganska drastiskt då tycker jag. Som Paris Hilton, hon har ganska små bröst, och är väl en ganska tveksam och hopplös person emellanåt - men hon är ändå cool som står emot alla-kändisar-ska-ha-stora-bröst-syndromet.
Jag försökte länge förneka att Britney hade förstorat brösten.. men det är väl sånt som sker i många kändisfall.


Dagens norska ord:
Gidder = orkar, pallar

//EMS

Inga kommentarer: