lördag, maj 12, 2007

Sorry!

Förlåt BOS! Jag ska genast sluta roa mig. Jag förstår ju att jag inte kan hålla på med sånt...
:)
Men det är ju dumt att skriva om det bara blir slentrian också!

Idag har jag för första gången spelat curling! Säger man spelat curling föresten? Jag trodde inte det skulle vara så kul som det faktiskt var.. det prövar jag gärna igen

Och innan idag har jag spelat minigolf. Jag fick äntligen lite revansch.. Fast revanschen togs ut på Tomas istället för syster Anna, men vinst som vinst =)


Och så var det fredag igen.. det går så ruggigt fort. Snart är det minsann 17'e maj! Inte illa alltså. Kärt besök väntas.. det ser jag fram emot.


Nu hoppas jag på lite finväder till helgen..

Ni ser - det blev slentrian ändå. Jag måste komma med nån bra åsikt snart igen.

Dagens norska ord:
Nuss = puss

//Eve the Swede

Inga kommentarer: