tisdag, april 17, 2007

Pirr

Igår hade jag en sömnadsdag. Jag lyckades fästa kjolen med tyll och allt till överstycket. Vecken skulle stämma och allt, men jag lyckades över förväntan faktiskt!

Grejen är bara att jag ser ut som en bakelse när jag tar på mig den :) Men det blir kanske bättre när det kommer ett band i midjan som skär av lite


Dagen till ära skulle vi eg. till IKEA, men det blev uppflyttat till torsdag - så idag ska jag nog njuta solen!

Visst är det typiskt, att saker man ser fram emot väldigt mycket, och tänker att "Wow, det kommer bli häftigt och kul och allt". Den känslan får man liksom inte när man väl är där. Varför är det så?!?! Jag tror vi är dåliga på att uppskatta saker, och stanna upp och tänka efter.

Ibland kanske man bara måste reflektera lite helt enkelt. (Högskoleskadad - jag vet) Jag har det superbra nu iallafall.

Dagens norska ord:

Fersken = persika

Ove och ut

4 kommentarer:

Anonym sa...

vad härligt att du har det superbra! jag ska inte klaga heller.. :)

Anonym sa...

Den ser riktigt bra ut Eva! Så duktig du är! :D

Anonym sa...

Näää, varför är det så? Kanske har man så höga förväntningar ibland, som man inte kan leva upp till? Synd att jag missade dig sista gången du va hem nu... :( Men det blir väl kanske snart igen, iaf i sommar va?? =)
Kraam

Evesie sa...

ja det var synd Hanna! Men självklart får vi försöka ses i sommar iaf :)
Hoppas du har det bra å!