onsdag, april 18, 2007

Explore Productions, by the All Mighty Producers

Det är det stolta namnet på min och Tomas nystartade filmklubb!

Vi har båda införskaffat oss varsin (likadan) filmkamera, och med dessa ska vi alltså skapa olika långa och korta filmer - producerade av denna eminenta filmklubb.


Vi ska ha filmklubbsträffar med jämna mellanrum, och till dessa ska vi varje gång ha producerat något med ett speciellt tema. Till första träffen nu ska vi göra varsin presentation av stället vi bor på. Alltså stads-området. Så idag har jag varit ute och filmat min vackra "by-del"
Vidare kommer spännande teman såsom: reklamfilm, musikvideo, dokumentärfilm o.s.v.

Kanske ni kan få se en filmsnutt här nån dag.


Det jag saknar nu är bara min laptop, så att jag kan redigera och grejsa.



Förberedelserna för helgens Sverigefest är också i full gång!


Jag tycker det är fantastiskt kul att mina 3 norska roomies faktiskt vill ha en Sverige-fest.


Jag var på IKEA på dagen och införskaffade vad som behövdes till denna fina flagga:


(Vi hade en fin kreativ stund igår kväll)
Så här fint var det på väg till T-banan, tillbaka från IKEA


Dagens norska ord:

Stupe = dyka

Tjingtjing from one of the all mighty producers

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej

Dotter, hav förtröstan ! Lappen har hämtats och befinner nu sig troligtvis i de Nedre Länderna (Holland).

Hustrun tycker du ser jämt ut som en bakelse både med och utan kjolstyg.

Jag tycker du ser rätt normal ut!!
Dock kan jag sakna det toviga håret ibland och himma på glägosarna!!

Há dé
Kram

BOS (& hustrun)