torsdag, mars 15, 2007

Vi spöade Sparta!!!

Fy tusan vilken rolig match. Vi mötte Sparta ikväll. Inställningen innan var att - "Vi kan väl lika gärna lämna wo.." För Sparta kom nämligen 2:a i NM och är det bästa laget i serien, och det här var vår näst sista match för säsongen, och vi har varken något att vinna eller förlora när det gäller placering i tabellen.
Men så går vi och vinner med 4-2!! Hur rått som helst =) Och det var jämnt. Ingen flax-vinst alltså. Fjärde målet i öppen kasse fick jag sätta.
Jag spelade center i första-kedjan idag, och det var riktigt kul!

Så nu är ögonen uppspärrade och jag ska upp sex imårrn. Men men..

Imårrn ska vi kika på disco-outfits efter jobbet. Sen ska jag SY! :)


Dagens norska ord:
Pinnsvin = igelkott

//Ave-Maria

1 kommentar:

Erik sa...

Tja stjärnan!!! Va kul att de går så bra för er! Jag har utmanat dig föresten!! du får gå in på min blogg å läsa mer.