fredag, mars 30, 2007

Lång dag

Jag har fått hjälp med min klänning idag av Annes snälla mamma! Så nu börjar det ljusna lite. En stund iallafall. Nu ska tyllet på fodret på rätt höjd. Rynkas och grejas. Jag är glad att jag fortfarande har ganska mycket tid på mig =)


Imårrn är det lördagsjobbning, och sen kanske lite träff med några gamla Falu-tjejer. Vore kul!

Jag har fått den norska deklarationen. Inte helt förståeligt vad jag ska göra, men det ska nog ordna sig

Det var föresten en full svensk ganska karl inom jobbet här om dagen som tyckte att jag var den enda som var trevlig i hela personalen. Fast han hade inte riktigt alla kanoter i hissen..

Dagens norska ord:
Selvangivelse = deklaration

Good-day

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej EMS
Vá kul att folket jillade frillan, jag tyckte den var jättefin.
Men du har kommit in i slentrianbloggen igen.
Jag tycker du kan ta upp rovdjursfrågan och framförallt gråbens härjningar bland tamboskap och även bland oss folk och Norrmän.
Kul att ni blev buttikken av året.

Hustrun kramar. Vem får du gissa själv.

Imorrn kommer Kungsängsfolket förstärkt med Roffe metkkrok och Eva.
Jag har gjort iordning en rådjursgryta, kjelles makalösa osv.
Hustrun har svabbat ute och inne hela uken säger hon. Nu gäspar hon!!!!!!!!!!

Há dé.

Anonym sa...

Du kanske i inte är den enda som är trevlig, men du är nog iaf den som är trevligast :)

Erik sa...

en full svensk ganska karl... hur är man ganska karl?