torsdag, mars 29, 2007

Afro-Eve

Hanna - så här går det till!
Man tvinnar delar av håret och klämmer fast det i klämmor. Ganska små delar med hår, annars blir det inte lika mycket afro. Jag brukar blöta håret innan och klämma i massa mousse, och sen låta det torka nästan helt - annars tar det sån tid att torka när det är tvinnat.

Sen sover man med detta bekväma på skallen. Sen tar man ut det och VIPS, så är man en albino från Senegal.



Nu ska vi bara se om jag vågar gå till jobbet så här.. Jag har ju några timmar på mig att bestämma mig.
Dagens norska ord:
Borelås = kardborre
/Ave-Maria

4 kommentarer:

Anonym sa...

Första bilden ser det ut som du planterat en hoper med mask-wormar.
På de andra blev du riktigt söt..

Anonym sa...

Coolt! Gick du så där till jobbet nudå?? Det vore ju häftigt! Fick du nån komplimang av någon kund?

Kram!!

Anonym sa...

Du är ju ursnygg. Är lite likt min far på 70-talet då han permanentade håret.
Lycka till på festen.

Erik sa...

Jag undrar lite vad mask-wormar är, men jag håller med om att det blev störthäftigt!!!!!!!