fredag, januari 05, 2007

Pensionist

Jag är helt klart pensionären i det här kollektivet.
Jag stickar, jag löser korsord, jag kommenterar de andra om de dricker öl mitt i veckan, jag lagar mat och jag är ute mer sällan än de andra. Men det är helt ok för mig. Jag är ju faktiskt äldst. Jag gillar dessutom att samla pensionärs-poäng. Men så skriver jag ju blogg då förstås.. där tappar jag massa poäng!!

Idag har jag börjat få ordning på mitt CD-arkiv. Det blir grymt!! Men jag måste ha fler "fickor"


Nästa helg får jag Sverige-besök igen! Det är så kul att det kommer massa folk och hälsar på mig med jämna mellanrum =) Jag måste bli bättre på att pallra mig iväg själv och hälsa på kreti och pleti.


Jag är fortfarande förundrad över hur man kan bli känd av att vara bloggare. Som t.ex. Glamourprinsessan. För egentligen är det ju faktiskt inte speciellt intressant. Eller alltså, jag menar. Min blogg är exakt lika ointressant.. För det handlar ju bara om en själv och vad man gör och vad man tycker om olika saker. Men varför blir då inte jag en känd bloggare?! Men likaväl så läser jag hennes blogg och en massa andras bloggar dessutom! haha. Man är väl helt enkelt nyfiken.



Dagens norska ord:
Puste = andas

Adjö (Yes, det blir en pensionärspoäng på det avslutet)

Inga kommentarer: