tisdag, januari 09, 2007

Himlen!

Idag kunde vi skåda den blåa himmelen i Oslo för första gången på ganska länge. Det är rätt grått och trist här just nu annars. Men snart kommer våren
I Bergen har det tydligen regnat i över 70 dagar i sträck!


Så skönt att få träna idag alltså. Just nu ligger jag och är rätt pigg och eftersvettas.. klockan elva på kvällen

Har börjat sticka Lovikkavantar! Skoj värre. Jag var nästan klar med hela vanten, höll på med tummen, när jag inser att jag stickat tummen ut och in! haha klantigt. Men det ska nog förhoppningsvis gå undan att fixa det.


Har fått låna Gnarls Barkely´s skiva. Inte helt min typ av musik egentligen, men gillar den ändå! Rekommenderas alltså

Dagens norska ord:
Le = skratta
Man säger "ler du av mig?" som "skrattar du åt mig"


Shallabaaais

Inga kommentarer: