söndag, januari 07, 2007

1, 2, 3, 4, 5 ....

Inventering idag alltså. Gick hemifrån strax efter nio i morse och var hemma igen vid halv sex =)
Jag tycker faktiskt inte att det är så hemskt tråkigt med inventering.. det är lite terapi att bara gå runt där för sig själv och räkna och ta det lugnt. Vi fick korv dessutom! :)


Så nu ska jag äta lite norsk middag (=mackor)

Det var förfest här igår, men som den pensionär jag är följde jag inte med ut. Jag var alldeles för trött för det.


De har en sån bra reklam här, för ett telefonbolag. De sjunger och dansar till "Tomorrow" från Annie-filmen.. fast de sjunger på norska. Den är så bra! Alla bara dansar och sjunger och är lyckliga och allt ser helt lovely ut


Dagens norska ord:
Varutelling = inventering

Evil Eve sais ove och ut

Inga kommentarer: