lördag, december 30, 2006

Sista jobb-dagen detta år

Snart är det Bond-fest! Ska bli riktigt kul.. har köpt mig en pickadoll nu också =)
Snälla Christer hade fixat drink-pinnar och andra festliga saker som dumma Eva glömde på jobbet! KLANT
För övrigt glömde jag lämna jobb-telefonen igår igen - alltså 4:e gången! Undrar var jag lagt minnet och hjärnan nånstans...

Vi var ut igår en sväng. Var på vorspill (förfest) hos en på jobbet innan... och hon hade playstation med ett spel som var som Singstar, men man skulle spela gitarr! HUR grymt som helst. Fast rätt svårt
Sen gick vi på Harrys. Det var lite slitsamt att gå upp i morse men det gick vägen =)

Snart ska jag gå och möta mitt Sverige-besök!

Dagens norska ord:
Yr = brunstig
Så säger man att man är yr så kollar de ganska konstigt på en...


//EMS

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är gitarrspelet roligt?! När jag väl börjat spela det så kunde jag inte slita mig utan spelade i två timmar! Jag vill oxå ha det...