fredag, december 29, 2006

Freeeedag

Man fattar ju inte riktigt vilken dag det är när veckan blir så här halv. Men det är faktiskt fredag!! Jobbar till sent, sen ska vi ut lite med jobbet.

Jag har varit så flitig de här två förmiddagarna innan jobbet... igår gjorde jag min plikt (eftersom jag har städvecka) och städade! Skönt att det blir rent på ens eget rum samtidigt.
Och idag har jag varit på IKEA och köpt martini-glas och lite annat pyssel. Och nyss har jag lagat en massa taco-rullar som blir några lunch-lådor. Lysande Eva

Igår glömde jag lämna jobb-telefonen hemma. För tredje gången.........

Nu ska jag försöka pillra ihop det där med CD-förvaringen.
Vi har fått besök från Australien också! Och imårrn kommer det Sverige-besök. Alltid kul


Dagens norska ord:
Smisk = fjäsk

Ove och ut

Inga kommentarer: