måndag, december 11, 2006

Hockeyklubba!

Jag har køpt mig en ny "hockeykølle" - hockeyklubba alltså. Min gamla var vældans skøn och bra, men bladet høll ihop tack vare tejpen typ, så det var dags før en ny! Hoppas den blir bra.

Vi fick massvis av varor idag...! Det ær førberedelse infør julhandeln såklart. Men trots att vi skulle klæmma in ca fyra pallar på lagret dær det knappt ser ut att få plats en pall, så fick vi in det! Hel-bra.

Innebandymatch ikvæll. Egentligen borde jag kanske ægna mig åt spanska-studier. Men det verkar ju inte så motiverat =)


Vi ska ha en jul-pysslar-fixar-dag hær på søndag! Ska bli jættemysigt. Vi ska gøra eget pepparkakshus, gøra massa fina pepparkakor med glasyr, skriva julkort och slå in alla klappar vi køpt =)

Dagens norska ord:
Fjes = ansikte (typ som fejs fast inte ændå! haha)


Tjabadaba

Inga kommentarer: