onsdag, december 20, 2006

Borttappade stickor

Jag har tappat bort mina stickor. Hur kunde det gå till?? Typiskt mig.

Idag har jag fått en hårsnodd med långa flätor på samt lösögonfransar i julklappskalendern! Det blir fint på nyår det =) Jag har kanske glömt att skriva allt jag fått? Jag fick som sagt en chokladtomte, en norsk bok, ett par tofflor, en kopp och så detta jag fick idag.


För övrigt idag har jag.. hämtat mina gå-ensam-och-mobbad-på-konsert-biljetter, och hjälpt Yngve att slå in hans julklappar. Det blev lite rosa glitter och svenska julhälsningar :)

Jag har inte fått reda på tenta-resultaten än... och egentligen är det kanske lika bra att inte få veta det innan jul. Jag har ju hur som helst ett par veckor på mig efter jul om jag ska göra omtenta - vilket jag räknar med.

Nej jag måste nog hitta mina stickor nu.

Dagens norska ord:
Multe = hjortron

Hejdå lilltå

1 kommentar:

Sofia P sa...

Men Eva! Jag vill ju gå med dig på konserten! :P