lördag, november 11, 2006

Ny svajs

Hej hej hallå alla bloggläsare,

min besök här i Sverige är fortsatt bra - lite fullt upp bara (haha, det blev full tupp när jag skrev först=) )
Varit i Falun idag och fått mig en ny frippa. Lite tant-varning, men skönt att det blev kortare iaf!
Och så har jag fått träffa världens sötaste Victor! Och även flera andra söta personer såklart

Så ikväll har vi ätit tjäl-knöl (smaskens) och nu ska vi nog kolla på kort från Florens.. och jag ska rota bland mina nerpackade saker för att se om jag hittar nåt gammalt överblivet som kan vara bra att ha i Oslo


Dagens far-citat. Vi pratade om att Charlie brukade få prata med Fröken Ur ibland när hon var liten, när hennes mamma tröttnade på hennes pladder... Och då sa far.. "Jo, men jag ringer dit ibland.... För att kolla tiden"
No shit =)

Dagens norska ord:
[Hockeysvajs] = Hockeyfrilla


Över och ut

Inga kommentarer: